1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614991 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1633677

Sv: Timrå IK - Rögle BK 2014-10-16
hubbenorlen: Öhumm.. är de nedsläpp snart? Grabbarna sätter sig verkligen i en situation där de verkligen får träna på det moraliska och mentala gång efter annan. Begrepp som "vinststreak" och få "vind i seglen" bör vara tämligen okända för våra gossar. Så, kom igen och kämpa för en poäng i nästa drabbning.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Rögle BK 2014-10-16
Har varit borta hela kvällen. Ingen rolig läsning att se siffrorna 0-4. Ska det bli vi och Björklöven i en negativ kvalserie? Det finns en del som talar för det...

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer