1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614990 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1633739

Sv: Timrå IK - Rögle BK 2014-10-16

hubbenorlen:

Visst, så är det säkert. Som roligast att se fram emot i vår är väl ett nervdallrande kval mot Sundsvall & Co, fast det kanske är bäst att vi undviker detta. Däremot ser jag gärna att Sundsvall går upp utan att vi behöver kvala, så att vi får mötas i Allsvenskan nästa säsong. DET om något kan möjligen skapa lite hockeyfeber i distriktet igen.

En bra liknelse för övrigt!


Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Rögle BK 2014-10-16

DJ Hemp: Finns det något lag i modern tid som åkt hiss två nivåer ner till div 1 efter att ha åkt ur elitserien en par tre år tidigare? AIK hamnade ju i ettan men dom gick väl i konkurs. 


Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer