Västerås glömde jag visst i hastigheten. Ja, det var väl mer eller mindre vi, Timrå IK, som spelade ner både VIK (2000) och AIK (2002) från Elitserien via Kvalserien till deras respektive konkurser.
På senare år kom sedan Leksand och spelade ner oss till vårt konkurshot, för mot Örebro vill jag minnas att vi gjorde bra resultat i jämförelse.
Nu är det dock Leksand själva som simmar omkring därnere i SHL:s bajsvatten...
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
El Maco:
Västerås glömde jag visst i hastigheten. Ja, det var väl mer eller mindre vi, Timrå IK, som spelade ner både VIK (2000) och AIK (2002) från Elitserien via Kvalserien till deras respektive konkurser.
På senare år kom sedan Leksand och spelade ner oss till vårt konkurshot, för mot Örebro vill jag minnas att vi gjorde bra resultat i jämförelse.
Nu är det dock Leksand själva som simmar omkring därnere i SHL:s bajsvatten...