El Maco: Ja just ja, hade glömt VIKs svanesång i kvalserien 2000.
DJ Hemp: Modern tid...tja subjektiv uppfattning 25-30 år
Annars minns man på 80talet att lag som då trillade ur elitserien var hiskeligt överlägsna i de då uppdelade ettorna. Dels var skillnaden betydligt större förr mellan nivå ett och nivå två samtidigt som det var lättare på dem tiden att behålla väldigt många i stommen. Klubbkänslan var större och antal gloryhunters färre och betydligt mindre summor pengar i omlopp.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
El Maco: Ja just ja, hade glömt VIKs svanesång i kvalserien 2000.
DJ Hemp: Modern tid...tja subjektiv uppfattning 25-30 år
Annars minns man på 80talet att lag som då trillade ur elitserien var hiskeligt överlägsna i de då uppdelade ettorna. Dels var skillnaden betydligt större förr mellan nivå ett och nivå två samtidigt som det var lättare på dem tiden att behålla väldigt många i stommen. Klubbkänslan var större och antal gloryhunters färre och betydligt mindre summor pengar i omlopp.