1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1639106

Sv: Timrå IK:s ekonomi
Kongo: Timrå har skrivit till kommunen och bett att de ska köpa hallen till marknadspris. Lindström säger spontant nej och menar att de ska skälla på banken då Handelsbanken "tar ut ockerränta". Moderat-muppen och anti-TIK:aren Tony håller med Lindström.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK:s ekonomi
El Maco: Tack!

Hänger inte riktigt med i Lindstrands argument att man inte kan köpa tillbaka vad man skänkt. Är ju viss skillnad på gamla isladan och E.ON Arena 100 TIK-miljoner senare.

Sv: Timrå IK:s ekonomi
El Maco: och i all bedrövelse tillåter jag mig att spekulera lite hur detta brev kommit tidningen tillhanda. Låt mig säga dig att jag tror att någon bland dem du nyss räknade upp kan ha ett finger med i spelet. Snart säkert på en teve nära dig typ (läs Mittnytt).

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer