Pär: Nubben haaaaaa varit helt handlingsförlamad sista 6-7 åren men i en liten klubb där alla känner alla kan man leva på det som var bra för 10-15 år sedan. Se på AIK mfl där ageras det bort med skiten bara och hur i helvete kan alla ANDRA lag i allsvenskan lyckas låna in spelara omg om det behövs JO DE HAR KONTAKTER. Tror fan att publiken ger upp när inget ageras allt rullar på med evighets kontrakt på vissa förbrukade idioter.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer