1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1647096

Sv: Är det slut nu?
Gamen: Varför i helvete ska klubben bara lägga sig ner och dö för att nån missunsam Sundsvallsupporter fått för sig att det skulle vara hedersamt?
Inte ett dugg intressant eller tänkvärt. Bara dumt och idiotiskt. Patetiskt till och med.

Svarskommentarer

Sv: Är det slut nu?
hubbenorlen:NÄR TÄNKER LEDNINGEN FÖRTYDLIGA DET SOM HÄNDER I FÖRENINGEN, HUR ILLA ÄR DET? VAD GÖRS FÖR ATT FÖRÄNDRA DET SOM SER DÖDSDÖMT UT? ÄR FÖRBANNAT LESS PÅ DEN HÄR TYSTNADEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sv: Är det slut nu?
hubbenorlen: Precis.
Det är just sånt som är tändvätska för oss

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer