hubbenorlen:NÄR TÄNKER LEDNINGEN FÖRTYDLIGA DET SOM HÄNDER I FÖRENINGEN, HUR ILLA ÄR DET? VAD GÖRS FÖR ATT FÖRÄNDRA DET SOM SER DÖDSDÖMT UT? ÄR FÖRBANNAT LESS PÅ DEN HÄR TYSTNADEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Pär: Tystnaden? Jag för min del är less på att höra hur dåligt ställt det är. Det är ju nåt i media varannan vecka? Vill du ha dagliga rapporter om usel ekonomin är eller vadå?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer