Jag ser att Sundsvall besegrade Hudiksvall med 4-3 i går. Kanske inte så imponerande i sig, men nu leder man serien med tre poäng till godo efter åtta omgångar. Huddinge torskade på nytt. Spännande!
Konstaterar även att MoDo torskade efter sd i går. Där har det verkligen inte blivit många poäng sedan "Perra" anslöt. Hade på känn redan direkt när de sparkade Forsberg att det var idiotiskt och se så rätt man kan ha ibland.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer