Konstaterar även att MoDo torskade efter sd i går. Där har det verkligen inte blivit många poäng sedan "Perra" anslöt. Hade på känn redan direkt när de sparkade Forsberg att det var idiotiskt och se så rätt man kan ha ibland.
För övrigt är det bara damhockey i dag. Inte en match i varken SHL eller HA. Så urbota trist. Allt fokus på "konken", "Stickan" och Timrå. Nu är man less. Tacka fan för att man plockar fram pipan igen då...
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer