1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1657806

Sv: Timrå IK – AIK 2015-01-29
Edb: Tingsryd är ju en liten ort precis som jag bor i.
Där har man käkat en hel del :-)
Fast mina besök sker oftast på Ting Hockey!
Och här är jag ensam att gå med Timråtröjan på :-)

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK – AIK 2015-01-29
SMÅLAND: jag ska nog avslöja dig, jag träffade en modosupporter här i trakten vi hade båda klubb reklam på våra kläder, vi stirrade blint på varandra ett tag med en arg men humoristisk blick. Han sa bara 2007 och gick vidare. Själv fick man gå med hängt huvud. Med det sagt tycker jag det är Kul att de finns en rivalitet här nere med.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer