1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1658471

Sv: Timrå IK – AIK 2015-01-29
Hahl Bundy:

Jag är en maskin. 3-5 är registrerat. Mitt lag förlorade. Ledsen maskin. : (

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK – AIK 2015-01-29
Min ekonomiska rapport: Det vaskades säkert biljetter i massor av exilare och distansare - men jag tror att årskort och logebiljetter gick åt idag för det var tätt med folk.
Puben sålde slut på fatöl. Folk tröstade sig med flasköl, vin och cider. Knökfullt
Restaurang fullbokad
Köpte kaffe i slutet av andra paus. Godis och kaffebröd nästan slutsålt
Handlade T-shirts till ungarna med mera efter matchen. Jättebra dagskassa enligt tjejerna.
50/50-lotten gav mer än 27000

Imorgon hinner inte Nollan vila. Han har massor av pengar att räkna.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer