1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1658802

Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp:Ja har sagt  de förut... va ska du vara därnere för..vi behöver ju dig här...TIMRÅ IK är ju på uppåndg,  eller hur o då är du därnerende o super, SKÄRP DIG, kom tillbaka o härja bland oss, De Är Här Du Skall Vara!

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
ASA:

Jag kollade just in din profil. Du gillar inte heller Brynäs. Respekt för det! Men jag har mer av den sydsvenska mentaliteten, till och med lite av den danska lite mer avslappnade med dess drogliberala och kanske inte alltid så politiskt korrekta inställningen. Bland annat därför har jag funnit mig till rätta här. Det är inte så mycket mer att säga om det. Men jag håller ju Timrå IK nära som fan om hjärtat ändå. : )

Sv: Apropå nånting...
ASA:

Ledsen, men jag kommer att sluta mina dagar härnere. Jag har gjort mitt i Sundsvall och har inte längre något med den bygden att skaffa. Har allting av det jag behöver i Malmö med omnejd. Skåne forever. : )

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer