1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614975 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1658805

Sv: Apropå nånting...
ASA:

Jag kollade just in din profil. Du gillar inte heller Brynäs. Respekt för det! Men jag har mer av den sydsvenska mentaliteten, till och med lite av den danska lite mer avslappnade med dess drogliberala och kanske inte alltid så politiskt korrekta inställningen. Bland annat därför har jag funnit mig till rätta här. Det är inte så mycket mer att säga om det. Men jag håller ju Timrå IK nära som fan om hjärtat ändå. : )

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp:Bra att du kollade mig...tycker du att man gilla ett sånt uppförade av ett proppslag BRYNÄS IF, kommer hit till oss o gör spe av oss ( hånar pupliken efter match) Wikberg, Br.Salming,STORvirvelvinden fr. Vuollervind, L.G : Nilsson, Wikberg, MålvaktsWille, Ja va tycker du om det?

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer