1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 166433

Sv: Luleå HF-Timrå IK
Johan J: Jag sitter faktiskt på den nya läktaren. Den är brantare än läktarna på långsidan och man ser bra därifrån även om jag tidigare var av den åsikten att hockey skulle ses från långsidan.

Ska du upp och kolla in restaurangen och barerna så går du uppför trappan till höger direkt när du kommer in. Det lär väl stå någon vid dörren så du lär inte kunna gå fel.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.