Hälge: Så där är det ju alltid, som SHL-lag kan man ju plocka russinen ur den allsvenska kakan. Nästan självdestuktivt att ha ett individer som presterar om man inte avancerar i systemet.
Anonymous: Johan Ps bror John har ju ryktats till färjestad ett tag. Nu finns det ju två alternativ här - Mr Madhawk kanske har missuppfattat de två bröderna - alternativt så spelar bröderna ihop i familjen nästa säsong.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...