Laken: På vilket sätt var Timrå bättre säger du? Modo hade klart fler målchanser och det syntes även när mittmedia visade repriserna. Modo känns tyngre och får klarare lägen. Timrå har väl haft två pp så det gjorde perioden jämnare.
Dock tycker jag Timrå imponerar. Riktigt bra tempo och man är långt ifrån utspelade. Jag begriper inte hur man kan tippa er långt ned, utan nog tror jag att ni kan slåss ordentligt om en plats till kvalserien.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...