1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615016 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1695853

Sv: SCA Cupen
Timrå bättre än Modo i första perioden trots 0-1. Jag är väldigt nöjd så här långt!

Svarskommentarer

Sv: SCA Cupen
Laken: På vilket sätt var Timrå bättre säger du? Modo hade klart fler målchanser och det syntes även när mittmedia visade repriserna. Modo känns tyngre och får klarare lägen. Timrå har väl haft två pp så det gjorde perioden jämnare.

Dock tycker jag Timrå imponerar. Riktigt bra tempo och man är långt ifrån utspelade. Jag begriper inte hur man kan tippa er långt ned, utan nog tror jag att ni kan slåss ordentligt om en plats till kvalserien.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...