1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615023 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1696625

Sv: Presskonferens
Känns trist att Nolander lämnar, även om han gjort en fantsistiskt viktig insats och hans motiv för att ge spaden vidare nu tycks självklar. Hans blick, i den bild som idag sprids, påminner mig om den av DJ Hemp, en annan tydlig grabb med Timrå målat på väggarna i hans hjärta:-)

Svarskommentarer

Sv: Presskonferens

Sven.Savage:

Tack för den trevliga liknelsen, även om det på detta forum finns de som ondat över att jag gav Malmö IF en del ekonomiskt stöd under förra säsongen. I form av inhandlade souvenirer och sprit m m i arenan då alltså. Fast givetvis är det Timrå IK som har den mest centrala platsen i DJ:s hjärta.

Redigerad kommentar


Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...