1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615023 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1696670

Sv: Presskonferens
Ja varför inte. SCA satsar ju 8 miljarder på en till fabrik i Östrand. Som kompensation för buller, utsläpp, slam i Klingerfjärden och andra inte så roliga faktorer som det innebär med en sån fabrik i centrum så borde de lätt kunna ersätta kommunen för sveda och värk. Nollan får ansvaret att fördela pengarna i Timrå kommun. Ortens hockeylag får 100 mille på 10 år. Ja det låter okey! Hörde att Nötverk Timrå redan börjat skriva på ett överklagande.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...