1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615008 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1697426

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2015-09-13
Laget underprestera nå jävulskt idag. Man kan nästan tro att dom glömt bort att det var seriematch idag och inte träning... Klacken? VA I HELVETE ÄRE MED KLACKEN? Alibisupportrar som står och håller armarna i kors, killen på trumman står händelseförlamad och vågar inte börja trumma förens någon börjar skrika på någon ramsa, därefter hänger folk inte ens med i ramsorna som körts säkert de senaste 10åren... Kändes som både laget och klacken glömde bort att det var match idag. Själv kan jag i alla fall gå hem från arenan med gott samvete och veta att jag knappt kommer kunna jobba imorgon på grund av att jag skrikit så jag fått blodsmak i munnen.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer