1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1698916

Sv: Timrå IK - BIK Karlskoga 2015-09-19
söder över: Klart att det alltid kan gå åt helvete, men så länge de är tvåa och trea på pucken och har en sådan energi att de gör inte ett, utan TVÅ mål i numerärt underläge, då är det något som är rätt! Och jag tänker inte tänka en sekund på framtida matcher i lkväll utan bara njuuuuta av segerns sötma. 

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - BIK Karlskoga 2015-09-19
En annan har inte riktigt gjort färdigt med sommaren än, men det här var ju trevlig läsning. Hockeysuget börjar vakna. Derby har vi att se fram emot också.

Sv: Timrå IK - BIK Karlskoga 2015-09-19

Woody:

Efter matchen mot V-ås klankade jag lite på in effektivitet i PP, å så går dom å gör två mål i boxplay Idag???? Så nu får man på moppen alt :-/


Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer