För första gången sedan vi åkte ur så börjar jag nu börja känna irritation gentemot lagledningen. Tidigare har man bara gillat läget, vi har det lag vi har osv. Men nu...
Hur är det möjligt att vi får så otroligt dålig utväxling av våra spelare? Hur är det möjligt att vi ÅTERIGEN satsar fel på målvaktssidan? Det är det mest obegripliga tycker jag. Att Mattsson inte ens klarar av placeringsspelet syntes redan på försäsongen. Det är otroligt, han har varit i DIFs organisation i flera år. Hirsch hade honom hela förra året och tar med(!) honom hit! Ändå ser killen helt oskolad ut. Visst, det är inte bara hans fel detta men man blir ju häpen.
Under hur många säsonger i rad har vi nu placerat oss i botten av PP-statistiken? Varje år sedan 2009/2010? Beror det enbart på att våra spelare fötts med medfödda fel som gör dom oförmögna att spela PP eller är det något annat? Hur jobbar man med detta? Hur jobbar man med spelarnas självförtroenden?
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Hur är det möjligt att vi får så otroligt dålig utväxling av våra spelare? Hur är det möjligt att vi ÅTERIGEN satsar fel på målvaktssidan? Det är det mest obegripliga tycker jag. Att Mattsson inte ens klarar av placeringsspelet syntes redan på försäsongen. Det är otroligt, han har varit i DIFs organisation i flera år. Hirsch hade honom hela förra året och tar med(!) honom hit! Ändå ser killen helt oskolad ut. Visst, det är inte bara hans fel detta men man blir ju häpen.
Under hur många säsonger i rad har vi nu placerat oss i botten av PP-statistiken? Varje år sedan 2009/2010? Beror det enbart på att våra spelare fötts med medfödda fel som gör dom oförmögna att spela PP eller är det något annat? Hur jobbar man med detta? Hur jobbar man med spelarnas självförtroenden?