1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614700 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1704270

Sv: Apropå nånting...
söder över:

Man tackar för tipset, men många bäckar små du vet. Det där utan bindningstid låter förvisso bra. Då kanske att man kan slå till senare när det börjar utrönas ett mönster av vart säsongen barkar. Fast man vill ju helst sitta i TV-soffan och se matcherna på en relativt stor skärm. Den nya datorn har hittills inte riktigt varit stabil. Vi får se hur fan man gör till slut...

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Serien är äckligt jämn just nu. Skiljer 3 pinnar mellan lag 6-13! Äckligt även att Leksand verkar vara ordenligt på G. Två riktigt starka bortamatcher i rad mot Västerås och löven. Baksmällan får gärna komma på söndag...

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.