Såg bedrövligt ut. Kan fortfarande inte förstå hur man kan ha en så dålig offensiv som vi har idag/har haft hela säsongen!
En annan sak jag inte köper, är: VARFÖR I H****** SKA EMIL BERGLUND SPELA EXAKT ALLT OCH JÄMT?!? VAD HAR HAN ENS GJORT FÖR ATT FÅ SPELA OFFENSIVT? HAN BIDRAR INTE ETT SKIT. Oskarshamn skulle ha köpt han som det var tänkt, istället för att vi förlängde..
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
En annan sak jag inte köper, är: VARFÖR I H****** SKA EMIL BERGLUND SPELA EXAKT ALLT OCH JÄMT?!? VAD HAR HAN ENS GJORT FÖR ATT FÅ SPELA OFFENSIVT? HAN BIDRAR INTE ETT SKIT. Oskarshamn skulle ha köpt han som det var tänkt, istället för att vi förlängde..