1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615007 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1705150

Sv: Timrå IK - Leksands IF 2015-10-18
Bänka Emil och ring j20

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Leksands IF 2015-10-18
Vad har vi för spelidé? Vad är det för riktlinjer dom ritas upp? Hur exempelvis taktiken ut för dagens match? Jag ser inga linjer. Sen dessa ständiga formationsändringar... Vad vill man uppnå där?

Tidigare spelade vi med frenesi och skapade vettiga chanser. Nu sen derbytorsken är det mest fastgjutna fötter och betonghandleder.

Timrä IK har bränt sina buntar med slipp-ur-fängelse-kort. Kommun, näringsliv, bank och allmänhet har gjort sitt. Nu är det dags för föreningen att börja betala tillbaka!

Fin vecka som vankas förresten... Med det här liret är det "bortasväng - noll poäng" i antågande och en fastkilning i botten.

Sv: Timrå IK - Leksands IF 2015-10-18
Detta har varit en helt otrolig vecka på sätt och vis. På tre matcher har vi gjort sammanlagt tre spelmål men ändå tagit fem poäng.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer