Jag har tjatat om att få se Öhrn ihop med Wedin i en offensiv kedja. Nu ska det alltså bli så och det ihop med den som efter Hallin vårdar pucken bäst och skapar egna ytor på isen... Det borgar för att det kan etableras bra tryck här. Nu vill det till att trotjänarna 19-57 sätter sina avslut på mål!
Känns som om hedern står på spel här inför omstarten!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Känns som om hedern står på spel här inför omstarten!
Spännande!