1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614963 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1709557

Sv: IK Oskarshamn - Timrå IK 2015-11-10
Vad säger man...
En behaglig 1-0 ledning som kändes som vi skulle kunna hålla till tredje...men vad händer? Två Timråspelare ligger och kramas längs ena sargen och vips vad det kvitterat i den 18 min...
Och inte nog med det kommer den där jävla indianen och vips så var det 1-2...men vi lyckades kvittera. Madsson gör en dubbelräddning som gör att vi får med oss en poäng...men så fruktansvärt passivt i Sudden!
Oskarshamns målvakt gjorde ett mycket darrigt intryck i mina ögon..
Synd vi inte kunde utnyttja det!
Nä vi gräver ner och gräver upp oss lagom till torsdag då Tingsryd gästar ladan.
Timrå IK i med o motgång och i vått och torrt Alltid!

Svarskommentarer

Sv: IK Oskarshamn - Timrå IK 2015-11-10
Och Tikkanen!!
Inte ett skott eller pass rätt!!
Hade ett perfekt läge i slottet i ensamt majestät. .men.över kassen!!
Skärpning TACK!

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer