Modano: Säg inte så om Nubben. Han gör så gott han kan med begränsade medel. Kom ihåg att det var han som förde oss fram till vår storhetstid i början på 00-talet.
fermo: Han fick hjälp att scouta Finland av Hautamaa inför 02/03, en säsong som sen gav föreningen en enorm boost. Det ska man komma ihåg. De lag han byggde tränades sen av Lill-Kenta. Att vi står här med begränsade medel nu är ingen godtagbar anledning till att placera sig 12 placeringar bakom lag med ÄNNU mer begränsade medel.
Wedda! Se så jävla enkelt det kan vara bara man tänker nytt.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer