Ja tänk om sporchefen var typ Sanny L ,Mike H , Uffe,Dahlen någon sådan som brinner för hockey och hänger med inte en förvirrad gubbjävel som gjort allt fel i 8-10 år
Timrå IK har varit alldeles för naiva. Hur ska publiken lockas tillbaka? Genom att ha en bra och trovärdig produkt på isen. Det har dom inte i år heller. Jag upplever att ledarskapet är Svajigt och otryggt. Avsaknaden av kompetenta ledande spelare saknas ju totalt.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer