1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614994 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1710435

Sv: HC Vita Hästen - Timrå IK 2015-11-14
Jåkkinen: Timrå är fan helt chanslösa i den här serien. Totalt ofarliga framåt, komplett odugliga bakåt. Allt går på chans, ett skridskoskär från total panik hela tiden.

Skulle vi ens vara topp5 i ettan?

Svarskommentarer

Sv: HC Vita Hästen - Timrå IK 2015-11-14
Bragd-Birger: Det är bara att skriva under på det. TIK är inte tillräckligt bra för den här serien. Fördelen förr var att det hade räckt ganska bra i gamla norrettan, nu är ju nivån motsvarande gamla Allsvenskan efter jul. Enda fördelen med degradering är att hyresnivån kan omförhandlas. Tre år i ettan, sedan får resan uppåt ha börjat.

Sv: HC Vita Hästen - Timrå IK 2015-11-14
Bragd-Birger: Vettefan alltså, Det är en barnlek att göra mål på oss. Näe nu stänger jag av den här matchen, pallar inte mer.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer