1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614994 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1710447

Sv: HC Vita Hästen - Timrå IK 2015-11-14
Bragd-Birger: Det är bara att skriva under på det. TIK är inte tillräckligt bra för den här serien. Fördelen förr var att det hade räckt ganska bra i gamla norrettan, nu är ju nivån motsvarande gamla Allsvenskan efter jul. Enda fördelen med degradering är att hyresnivån kan omförhandlas. Tre år i ettan, sedan får resan uppåt ha börjat.

Svarskommentarer

Sv: HC Vita Hästen - Timrå IK 2015-11-14
Kongo: Ytterligare en fördel är att det då kan bli en nystart på riktigt. Börja om från noll, med helt ny ledarstruktur och nytänk. Vi är så akterseglade i hockeysverige att det är pinsamt.

Merde!

Sv: HC Vita Hästen - Timrå IK 2015-11-14
Kongo: Det var väl grejen nu med, bygga om från allsvenskan?

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer