Man får förutsätta att styrelsen nu agerar för detta är inte längre acceptabelt. Med detta fuskbygge har man ljugit supportrar o sponsorer rätt upp i ansiktet. Topp 5? Jo tjena! Det finns inte många spelare eller ledare som är kompetenta för den nivån. Framför allt inte på ledarsidan. Var det detta som Nollan slet för?
Hur blir det med juniorverksamheten om laget åker ur? Ajöss till super elit, hockeygymnasium. Vilka unga spelare ska vi satsa på då?
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Var det detta som Nollan slet för?
Hur blir det med juniorverksamheten om laget åker ur? Ajöss till super elit, hockeygymnasium.
Vilka unga spelare ska vi satsa på då?