El Maco: Har inte hört något om förlängning med Tikkinen vars kontrakt gäller till och med den 17 december om jag förstått det rätt. Får hoppas att Nubben jobbar på en förlängning där. Klart är att Färjestad kommer att ta tillbaka Persson förr eller senare. Glömde även att nämna Albin Carlsson som också gjort det bra i Timråtröjan.
Oavsett vad som händer med lånen så kan vi vara nöjda med att de poäng laget har tagit kan ingen ta ifrån dem.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Oavsett vad som händer med lånen så kan vi vara nöjda med att de poäng laget har tagit kan ingen ta ifrån dem.