1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 173313

Sv: Trafikkontroll på GB
RoW:
Äh, lägg av, köpte du den inne på Dynesius elle? Nu tycker jag att vi alla tar musen i hand och brister ut i en riktig allsång på Skansen. We shall.....

Förövrigt så gillar jag Bosse Larsson bättre än Lasse Berghagen och Ulf Lundell. Vem minns inte det gamla dragspelsprogrammet med Bosse "Nygammalt" Larsson.

Nu lite hockeyrelaterat apropå dragspel: Har Jularbo nått hockeylag?

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.