Jag menar inte att vi ÄR favoriter och att alla borde tycka det. Men det är lite överraskande att vi får flyga under radarn i så pass stor utsträckning, inget verkar spela någon roll. Det är väl som det så ofta är, experterna baserar återkommande sina omdömen på ren känsla snarare än att väga in andra parametrar. Jag kan sakna det, det där riktiga nördandet och kalenderbiteriet. Skulle Cmore göra den läxan så skulle de ju få förståelse för varför vi är med i Meca nu, snarare än att uttrycka det i ordalag som att vi har "snubblat" oss in i serien.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Jag menar inte att vi ÄR favoriter och att alla borde tycka det. Men det är lite överraskande att vi får flyga under radarn i så pass stor utsträckning, inget verkar spela någon roll. Det är väl som det så ofta är, experterna baserar återkommande sina omdömen på ren känsla snarare än att väga in andra parametrar. Jag kan sakna det, det där riktiga nördandet och kalenderbiteriet. Skulle Cmore göra den läxan så skulle de ju få förståelse för varför vi är med i Meca nu, snarare än att uttrycka det i ordalag som att vi har "snubblat" oss in i serien.