sargad: Samma hall som han höll sin första nolla i Timrå. Spelade väldigt lugnt och säkert mot Leksand. Tabbe på målet vilket ju aldrig är bra. Men har ingen större betydelse när vi leder matchen med 4 mål och det endast är några få minuter kvar av matchen.
Vad tror vi? Visst fixar Mattsson säsongens andra nolla i Mora ikväll?
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...