1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615001 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1739474

Sv: Apropå nånting...
Jåkkinen: YIHAAAAAAAA!!!!!!!

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: Jag vill bara förtydliga min glädje idag....YIHAAAA!!

Sv: Apropå nånting...
Nordligaste laget i HA Björklöven,
Näst nordligaste laget i HA Timrå

Sydligaste laget i HA IK Pantern
Näst sydligaste laget i HA Tingsryd

Jag dessa 4 lag är de lag som kommer resa mest och längst under kommande säsong.

Väldigt mycket lag runt mellersta Sverige och ostkusten, som har bra mycket bättre reseförhållanden.

Lite bussåkande och korta resor är tyvärr inget Timrå kommer kunna erbjuda, hur kan det påverka spelares val av lag i HA?

Västerås är nog det lag tillsammans med SSK som ligger bäst till geografiskt i förhållande till lagen i HA kommande säsong.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer