Oden: Du förstår ! Jag och Dreamteam och Miike66 brukar protestera högvillt på TV4a så fort dom blir DIF kväll. Ett väldigt givande tilltag. Fast vi hart ju hjälp av många fler ( c : Danjo från Frölunda är också på G där och hjälper oss.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
protestera högvillt på TV4a så fort dom blir DIF kväll.
Ett väldigt givande tilltag. Fast vi hart ju hjälp av många fler ( c :
Danjo från Frölunda är också på G där och hjälper oss.