Timrå vinner rättvist om vi ser på hela matchen. TIK var riktigt värdelösa i första perioden. I andra och tredje var Timrå det klart bättre laget. LHC hade svårt att komma ur egen zon och uppträdde mkt ängsligt.
Det här var en av de skönaste segrarna i år, eftersom jag inte har mkt för Linköping.
Extra kul att spelarna stannade kvar och tackade oss en bra stund efter matchen, trots att vi inte var många som hejade fram laget...
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Timrå vinner rättvist om vi ser på hela matchen. TIK var riktigt värdelösa i första perioden. I andra och tredje var Timrå det klart bättre laget.
LHC hade svårt att komma ur egen zon och uppträdde mkt ängsligt.
Det här var en av de skönaste segrarna i år, eftersom jag inte har mkt för Linköping.
Extra kul att spelarna stannade kvar och tackade oss en bra stund efter matchen, trots att vi inte var många som hejade fram laget...
Skål!