1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614994 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1753590

Sv: Apropå nånting...
41 Nilsson - 21 Johnsson - 10 Persson
93 Westlund - 2 Westin

54 Dahlén - 11 Stene - 81 Lööke
51 Nielsen - 9 Strömberg

25 Westin - 23 Boyce - 57 Wedin
55 Björkung - 4 Nilsson

29 Wiberg - 14 Pettersson - 22 Berglund
7 Hardegård - 47 Garpenlöv

Hur skulle ni formera kedjeformationerna?

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Puckat:

Intressant uppställning, dock behöver Petersson spela ihop med Dahlén och Lööke😃

Dessa tre måste få spela ihop så de kan agera första kedja i kommande J-VM😃

Usch vi kan få det lite tufft när J-VM spelas inser jag nu. Laget får se till att ha spelat tills sig lite extra poäng så laget kan undvara dessa tre underbara spelare vid jul/nyår.

Har även hittat en till spännande kedjeformation

Nilsson-Stene-Wedin

Vilken kedja är inte detta, alla spelar tufft, denna formation kan bli riktigt tung att möta.

Sv: Apropå nånting...
Puckat: Lite svårt att veta eftersom truppen inte är klar... än... officiellt.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer