Intressant uppställning, dock behöver Petersson spela ihop med Dahlén och Lööke😃
Dessa tre måste få spela ihop så de kan agera första kedja i kommande J-VM😃
Usch vi kan få det lite tufft när J-VM spelas inser jag nu. Laget får se till att ha spelat tills sig lite extra poäng så laget kan undvara dessa tre underbara spelare vid jul/nyår.
Har även hittat en till spännande kedjeformation
Nilsson-Stene-Wedin
Vilken kedja är inte detta, alla spelar tufft, denna formation kan bli riktigt tung att möta.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Intressant uppställning, dock behöver Petersson spela ihop med Dahlén och Lööke😃
Dessa tre måste få spela ihop så de kan agera första kedja i kommande J-VM😃
Usch vi kan få det lite tufft när J-VM spelas inser jag nu. Laget får se till att ha spelat tills sig lite extra poäng så laget kan undvara dessa tre underbara spelare vid jul/nyår.
Har även hittat en till spännande kedjeformation
Nilsson-Stene-Wedin
Vilken kedja är inte detta, alla spelar tufft, denna formation kan bli riktigt tung att möta.