sargad: Modo lite bättre i första perioden. Timrå krossade Modo i andra. Lite jämnare i tredje men Timrå dominanta. Lustigt att modo supportrarna pratar om att Modo var nedtränade. Hahaha. Lätt seger!
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Modo lite bättre i första perioden. Timrå krossade Modo i andra. Lite jämnare i tredje men Timrå dominanta.
Lustigt att modo supportrarna pratar om att Modo var nedtränade. Hahaha.
Lätt seger!