Ja vad säger man.. Har inte sett Timrå spela så här bra när vi lirade SM-semifinal mot HV71.. Men vi är nog fan bättre nu för vi har fyra kompletta femmor och en vägg där bak..(Nolla ikväll igen) Och medelåldern är låg och vilka hungriga juniorer.. Jag kan bara att återigen lyfta på hatten och höja glaset och köra botten upp för vårat älskade Timrå IK.. Vi har något stort på gång denna säsong allesammans och jag är ruskigt glad och lycklig för det!!!👍👌👊💪👏🍸🍺🍷🍹😉😊😁
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer