Fuck me sideways, vad i helvete är detta? 4:e raka segern på hemmaplan - 17-3 i målskillnad! - mot fucking jävla Tingsryd. Drömmer vi?
Det här är helt gälet. Mattsson är sinnessjuk i målet. Varenda jävla kedja bara öser. Målen sprutar in. Defensiven tätare än en nunna med vesibulit. Uppspelen börjar sätta sig i ryggmärg och handleder. My my my...
Jag vet faen inte vad som händer, but jeez så jag gillar det. En ynnest att följa detta lag. En ynnest!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer