Ja Timrå IK måste ju börja se sig om även när dom inte har puck tydligen...
FY FAN VILKET SOLKLART MATCHSTRAFF!!! Domarn står 2 m ifrån och blundar eller vad fan han håller på! Blind-side och händerna högt samt 20m från pucken och blodvite!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
FY FAN VILKET SOLKLART MATCHSTRAFF!!!
Domarn står 2 m ifrån och blundar eller vad fan han håller på!
Blind-side och händerna högt samt 20m från pucken och blodvite!