1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

580521 inlägg · 6216 ämnen

Timrå IK - Södertälje SK 2016-10-06

1765979 · » Till forumet


Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2016-10-06
JanneH: Haha.. Ja, det är bra. Nu utmanar vi Fru Fortuna, Mr Murphy o alla andra slumpgudar.
Jag kanske till och med ska gå och se grabbens fotbollsmatch i morgon trots att dom inte vunnit någon seriematch jag beskådas denna säsong.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2016-10-06
Olle: Aha! Det finns dock ingen Cmore-app till gamla ATV. Annars funkar det utmärkt att köra Airplay från en iphone. Dock inte från min Macbook Pro för 27 000. Det funkar typ inte alls. Laggar så in i helvete av nån anledning,
Kommentera

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2016-10-06
Puckat: Ja men det kommer, han vinner mycket puck i offensiv zon och jag tycker ändå han spelar bra i överlag :)
Kommentera

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2016-10-06
hubbenorlen: jag skäms att erkänna det men jag kör chromecast. Inser nu att jag nog kanske tappar en del bandbredd ändå. Dags att rota fram Apple-tv:n igen tror jag.

Jag återkommer med en eventuell pudling i denna fråga!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2016-10-06
Zambonin: Johan Persson vill jag se mer av. 1 mål på 8 matcher är lite oroväckande
Kommentera

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2016-10-06
Sputnik: Ja Lauritzen hade ingen bra dag igår! Dahlén däremot, det är sällan man börjar skratta när man ser en hockeyspelare, men han hade stuga igår han.

Pettersson var bra och kreativ med klubban, men han måste sluta stanna 1 meter framför sarg för att ta emot tacklingar med ryggen, jag får så jävla ont i magen när han gör så, det krävs bara lite otur för han som väger så lätt för att han ska falla riktigt tokigt i dom situationerna.

Mattsson ser så otroligt jävla lugn ut därute, stod alldeles bakom Timrås mål i andra perioden och kunde inte sluta imponeras över det lugn och zonkontroll han har just nu.

Björkung följer med upp i anfallen fint och kommer ofta i luckor, fortsätter han så så kommer puckarna börja trilla in för han snart.

Lööke har höjt sig avsevärt tycker jag, Wedin var bra som vanligt.

Kan dock tycka att Ludde Nilsson hade en tyngre kväll igår, såg lite vilsen ut ibland.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2016-10-06
Sputnik: "Magic Mattsson" haha så jävla fulsnyggt
Kommentera

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2016-10-06
JanneH: Förhoppningsvis spelar vi SHL med Magic Mattsson nästa år. ;)
Kommentera

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2016-10-06
Olle: Jag kör appen i Apple-tv. Skulle tippa på att sändningarna går i 1080p för det är riktigt krispig bild, och det får man inte annars på en så stor tv.
Vad kör du?
Kommentera

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2016-10-06
hubbenorlen: intressant. Jag kör via fiberuppkoppling så det är inget fel på signalen (vad jag vet). Men vad använder ni för att streama till tv? Inbyggd app? Extern? Chrome Cast?
Kommentera

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2016-10-06
sargad: Ja det Magic Mattsson gör nu är faan unikt!!! Inte nog med att han spelar som en gud han är dessutom bullet prof mot STs jinxningar. Mattsson spelar i NHL nästa säsong om det fortsätter så här. Oj nu har jag visst också jinxat honom men han trollar säkert bort det med...
Kommentera

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2016-10-06
Olle: Jag ser matcherna tom i på skithuset i mobilen för 299 spänn med bra ljud o bild..
Vart bor du?
Jag bor i Småländska landsbygden och det funkar strålande...
Kommentera

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2016-10-06
Olle: Har du dålig bild så måste felet vara hos dig. För här hemma ser jag matcherna på 65 tum och det ser väldigt bra ut.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2016-10-06
sargad: Boyce, Molle, Jonte, Sanny, Robban Carlsson, styf och Z.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2016-10-06
Jättefin hyllning av Pelle från föreningen, gamla lagkamraterna och supporterklubben! Bra gjort.

Det här laget är sjukt mysigt att följa och älska nu asså! Vilka mål vi gör ikväll!

Elias P var inte lite bra ikväll... han hade fan lekstuga! Vilka framspelningar! Så här blir det när laget får behålla sin kärna av spelare med potential! Nu hittar dom varandra i dom där ytorna som dom "ska" vara i...

Mattson gör en stabil insats igen och fredar kasse från hemska bakåtmål framför allt i 2a när vi tappar gameplanen lite...

Vi är ett hemmalag nu. Vi har en stolt hall att vinna i!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2016-10-06
nectis: har du ljud från dina sändningar via Cmore? Jag ska vara glad om jag har färg. Bildkvalitén är under all kritik. Det gick att köpa hela NHL-slutspelet i krispig HD-kvalité för 600 spänn för 7 år sedan men Cmore kan inte ens leverera en vettig bild för 6000 spänn år 2016.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2016-10-06
Sputnik: Fin hyllning av Pällä Hallin. Vilka var spelarna på Jumbotronen(visades inte i klippet på ST). Zäta o Jonte hördes ju. Var det Sanna och Styfen oxå? Apropå Styf, vad gör han nu? Höll väl på med modojunisar förut.

Mattsson bröt jinx-kontot hos ST. Nu är han osänkbar 😊 Förjäkla bra asså. Fortsatt bra spridning på målskyttet. Nästa match får gärna John'arna Westin å Persson hänga varsin kassa på snipervis.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2016-10-06
SMÅLAND: Magic Mattson vilken kung, kändes aldrig farligt idag! Elias Pettersson tycker jag tar för sig redigt idag och är stark och finurlig i sargkamper och lyckas allt som oftast att ta med sig pucken också. Dahlen skapar mycket men bränner också mycket ,men är inte orolig för hans del då poängen kommer trilla in titt som tätt för hans del. Det som känns så tryggt med vårat lag är bredden då alla kedjor bidrar och producerar och bara kör. Däremot så kan man ju önska att Lautritzen skulle träffa mål mer med alla chanser han hade i matchen.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2016-10-06
Johan Mattsson har hållt nollan i 180 minuter boys....Helt sjukt bra..!
Vi har 10-0 på hemmaplan i de tre senaste matcherna...Helt sjukt bra..!
Vi BARA tappat 4 poäng på 8 matcher..!
Det var länge sedan jag andades så mycket optimism som nu..'
Finns det något som kan stoppa den Rödvita maskinen nu?
Hur länge får Mattsson hålla nollan?
Frågorna är många och svaren får vi nästa match!
Älska ♥ Timrå IK i vått och torrt Alltid tills döden skiljer oss åt.... 😁
Kommentera

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2016-10-06
Kan någon skriva ut ekvationen på Mattsons dryga sex timmar utan insläppt mål? Får inte riktigt fram de..
Kommentera

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2016-10-06
hubbenorlen: va ska man säga? Finns inget att säga förutom att timrå är sjukligt bra just nu.. och dem gånger som timrå släpper igenom något så står Mattsson på huvudet! Lite brydd blev jag över att publiksiffran endast var 3040 då jag tyckte det såg ut som mer :) bra avtackning för Pelle också :)
Kommentera

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2016-10-06
SMÅLAND: Allvarligt, vi har 20-2 i målskillnad på dom fem senaste matcherna.
Jag fick kontrollräkna flera gånger innan jag postade. Helt sjukt.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2016-10-06
Som sagt..jag hade rätt.!!!
Vinst och Mattsson nollade igen...
Botten upp folk...👍🍻👌👊💪👏🎉🍸🍹🍺🍷😎😊😁
Kommentera

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2016-10-06
Grymt stabilt igen! Härligt att vara på plats ikväll.
Finns några grejer att finslipa på, men det tar vi en annan gång. :-)
Kommentera

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2016-10-06
nectis:

Tycker mer lik en z light. ;-)
Kommentera

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2016-10-06
Bragd-Birger: Den här målskillnaden måste vara rekord!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2016-10-06
Haha, vilket jävla lag vi har! 5:e raka hemma, 20-3 i målskillnad!
Dela nya lag! Eller förbjud oss att spela med Mattsson!

Nubben for prez!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2016-10-06
JanneH: 4 nollor på 7 matcher. Han stog ju inte mot AIK
Kommentera

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2016-10-06
Riktigt jävla bra! Fortsätt jobba och vara ödmjuka så kommer det här bära långt!!!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2016-10-06
fermo: seger igen och kan nån ens hålla räkningen på hur många nollor Magic Mattsson har hållit?
Kommentera

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2016-10-06
Webmaster: Jippii. Det blir seger igen.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2016-10-06
Timrå IK - Södertälje SK 3-0
Kommentera

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2016-10-06
RunarUp: Mattson ja, herregud. Det börjar lukta Ahl.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2016-10-06
Ja Timrå IK måste ju börja se sig om även när dom inte har puck tydligen...

FY FAN VILKET SOLKLART MATCHSTRAFF!!!
Domarn står 2 m ifrån och blundar eller vad fan han håller på!
Blind-side och händerna högt samt 20m från pucken och blodvite!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2016-10-06
hubbenorlen: Japp, men lite för mycket Hawaii sista minuterna.
Hoppas Mattsson står kvar på huvudet.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2016-10-06
Ödmjukt, disciplinerat, avslappnat och fantasifullt. Väldigt imponerande. Dom ser ut att trivas så bra ihop att jag blir helt mållös.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2016-10-06
Lauritzen ser förövrigt ut som Niklas Nordgren på isen nu när han sparat ut lite skägg.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2016-10-06
Woody: Och varför är inte det där en utvisning? Solklar crosschecking om du frågar mig.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2016-10-06
SthlmTikare: Cmore i ett nötskal. Sämst i världen på att plocka upp publikljud. Samma gäller deras fotbollsmatcher.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2016-10-06
Diddeli: Gärna för mig! Han är läcker att skåda!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2016-10-06
Woody: och Elias poängkung?
Kommentera

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2016-10-06
Kapten Nosring: visst är det vackert att beskåda? Hur vi successivt äter upp Södertälje.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2016-10-06
Lööke med rightfattningen på back i PP är ett vinnande koncept!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2016-10-06
Timrå IK - Södertälje SK 2-0
Kommentera

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2016-10-06
Timrå IK - Södertälje SK 1-0
Kommentera

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2016-10-06
Webmaster: Wedin blir vår målkung i år. Sanna mina ord.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2016-10-06
SthlmTikare: hör inte heller något annat än kommentatorn typ..
Kommentera

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2016-10-06
Timrå IK - Södertälje SK 0-0
Kommentera

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2016-10-06
Otroligt dåligt ljud från arenan.. hör knapp klacken från tvn.. skärpning cmore!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2016-10-06
Fin hyllning till Pelle ikväll. Synd att han inte gjorde en Jagr och fortsatt spela tills han är 42,hade gärna sett honom 7 år till på isen :)
Kommentera

1765979 · »