{297}: Enligt artikeln nedan så känner Mattsson fortfarande av sin ljumske, dock hoppas man på spel på tisdag mot Västervik igen. Hoppas hela laget studsar tillbaks till grunderna idag igen. Mot löven lämnade man ut Ohre helt mellanåt, däremot att tycker jag att Ohre skulle tagit nån av puckarna. Kan inte frångå att jag tycker mig se ett helt annat lugn i föravarspelet när Mattsson står, tycker det ser oroligt ut bland backarna när Ohre står och han släpper många lustiga returer. Dock är idag en helt förträfflig dag för Ohre att bevisa motsatsen och göra en stabil insats. :)
+ 2