1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

581017 inlägg · 6216 ämnen

Timrå IK - IK Vita Hästen 2016-10-15

1768463 · » Till forumet


Sv: Timrå IK - IK Vita Hästen 2016-10-15
tjobba: tänk på att ungdomar hade gratis inträde till ståplats.
Kommentera


Sv: Timrå IK - IK Vita Hästen 2016-10-15
tjobba: verkligen, publiksiffran har ökat med ett par 100 varje hemma match om man bortser från premiären. Hoppas på minst 3500 på tisdag mot Västervik:) Har inte riktigt reflekterat över ökningen men gjorde det igår när jag såg några higlights från Dahlén från fjolårets säsong, såg riktigt riktigt tomt ut i hallen då :)
Kommentera

Sv: Timrå IK - IK Vita Hästen 2016-10-15
sargad: Ja det börjar bli standard på hemmamatcherna det där! Härlogt med många vinster!
Kommentera

Sv: Timrå IK - IK Vita Hästen 2016-10-15
sargad: och så Elegant kan man kringå regeln att kunna tumma sig själv. Nu var dock tummen menad till Ohre o klack ;-)
Kommentera

Sv: Timrå IK - IK Vita Hästen 2016-10-15
Zambonin: Härlig show av Ohre efter match och bra "samspel" med klacken👍
Kommentera

Sv: Timrå IK - IK Vita Hästen 2016-10-15
tjobba: framförallt så limmar Ohre inte lika många puckar, det leder dels till mer returer (duh) men också till längre byten i försvarszon och det är där jag tycker vi fått problem dom senaste matcherna...
Kommentera

Sv: Timrå IK - IK Vita Hästen 2016-10-15
Zambonin: Undra sa flundra om Mattsson är tillbaka på tisdag. Skulle vilja se vårt bästa lag matcha Västervik då. För i ärlighetens namn, Timrå uppträdde skitnödigare defensivt i går utan Mattsson där bak. Det blir en annan trygghet i spelet med vår vägg mellan stolparna.
Inget ont om Ohre som spelat upp sig, men Mattssons utveckling i karriären skojar man inte bort.
Kommentera

Sv: Timrå IK - IK Vita Hästen 2016-10-15
tjobba: Ja det är roligt med så många vinster hemma! Roligt med folk i hallen också! Men att vi bara har 5 poäng på 4a bortamatcher och ligger 10a i den tabellen känns oroväckande, tur det är tidigt in på säsongen!
Kommentera

Sv: Timrå IK - IK Vita Hästen 2016-10-15
mikenomad: Oj vad kul det var att se så mycket folk i arenan i går, säsongens bästa publiksiffra! Jag hade väntat mig omkring 2000 med tanke på lördagskväll och motstånd, och att vi har Västervik på tisdag. Blev verkligen överraskad. Kanske har publiken äntligen hittat tillbaka!
Och vilket tryck det var i arenan i tredje perioden. Kul!
Och - 18 av 18 p i vår borg.
Vi ses på tisdag, seriefinal då. Häftigt.
Kommentera

Sv: Timrå IK - IK Vita Hästen 2016-10-15
Västervik och Modo...veckan ser onekligen intressant ut. Känns lite som ett första verkligt elddop. Hur bra är eg Västervik, hur står vi oss mot dem? Och derby sen mot ett sargat men garanterat ENORMT motiverat Modo, svintufft...
Kommentera

Sv: Timrå IK - IK Vita Hästen 2016-10-15
mikenomad: Agneta patrull heter de med en puckel. ..
Kommentera


Sv: Timrå IK - IK Vita Hästen 2016-10-15
Hahl Bundy: Kameler, är det dem med två puckon...f'låt pucklar eller en?
Kommentera

Sv: Timrå IK - IK Vita Hästen 2016-10-15
Riktigt härlig inställning på Ludde och det bekräftar det jag upplevde när han gjorde målet, nämligen att det var ett riktigt viljemål.
Detta är saxat ur artikeln nedan.

"Om sitt power play-mål säger forwarden:
– Helt ärligt så var jag förbannad och frustrerad för vi hade inte kommit in i zonen på en minut och 30 sekunder, så jag tänkte bara ta mig in med fart och den satt fint, säger Nilsson."
Kommentera

Sv: Timrå IK - IK Vita Hästen 2016-10-15
sargad: chipotle och svartpeppar!
Kommentera

Sv: Timrå IK - IK Vita Hästen 2016-10-15
sargad: Den här jävla mangotrenden är en styggelse som måste dö nu.
Kommentera

Sv: Timrå IK - IK Vita Hästen 2016-10-15
The great one: ja å bättre kedjekamrater... nåja kan kvitta för stunden, tillbaka på vinnarspåret igen
Kommentera

Sv: Timrå IK - IK Vita Hästen 2016-10-15
Sputnik: Han hängde inte med riktigt. Ramlade ett par gånger och han hade problem att hitta passningar rätt ofta. Men han är som sagt ovan matchtempo. Kan bara bli bättre!
Kommentera

Sv: Timrå IK - IK Vita Hästen 2016-10-15
Simmalugnt: Passar på alla produkter som stöder konkurrenterna. Löfbergs och Gevalia o s v.
Vad gäller senap så äger Mango-Habanero numer.
Kommentera

Sv: Timrå IK - IK Vita Hästen 2016-10-15
Sputnik: Att det förhoppningsvis var avsaknaden av matcher som man såg.
Kommentera

Sv: Timrå IK - IK Vita Hästen 2016-10-15
Sputnik: Vad säger vi föresten om Westlunds debut?
Kommentera

Sv: Timrå IK - IK Vita Hästen 2016-10-15
Hahl Bundy:

Håller fullständigt med angående Wedin. Tycker han förtjänar mer istid.
Kommentera

Sv: Timrå IK - IK Vita Hästen 2016-10-15
mikenomad: F.ö är nomaden en kameldrivare. Kan inget om hästar... han ser ingen skillnad.
Kommentera

Sv: Timrå IK - IK Vita Hästen 2016-10-15
Sputnik: Vad har Wedin gjort för ont som inte åker upp i hierarkin? Fattar inte...
Kommentera

Sv: Timrå IK - IK Vita Hästen 2016-10-15
Simmalugnt: Själv gillar jag rostad lök tillsammans med dina nämnda komponenter, därför ser jag det som ett tecken att Lööke sätter vinnarbaljan mot Västervik. ;)
Kommentera

Sv: Timrå IK - IK Vita Hästen 2016-10-15
3200 på läktaren idag också. Det går uppåt.
Kommentera

Sv: Timrå IK - IK Vita Hästen 2016-10-15
Sen kvittering bortdömd p.g.a. misstänkt hästspark - Timrå fortfarande obesegrat på hemmaplan . För övrigt var det roligt att Johan Persson gjorde mål
Kommentera

Sv: Timrå IK - IK Vita Hästen 2016-10-15
Får vi stryk på tisdag ska jag aldrig mer köpa deras jävla senap (även fast den är bäst!). Jag håller tummarna för ketchupeffekten.
Kommentera

Sv: Timrå IK - IK Vita Hästen 2016-10-15
sargad: Tycker nog att Ohre kom undan med livet i behåll idag. På tok för många returer rakt ut i banan för att man ska känna dig trygg. Men ändå bra att han får spela lite och vinna. Självförtroendet det ger kan visa sig bli viktigt i längden. Vi behöver en backup som vi kan lita på.
Kommentera

Sv: Timrå IK - IK Vita Hästen 2016-10-15
El Maco: Spelaren slog pucken med handen och hans medspelare slog in den i den tomma kassen...handpass!!!
Kommentera

Sv: Timrå IK - IK Vita Hästen 2016-10-15
Det känns lite som en ödets tanke att travvinsten infaller i samband med att Timrå piskar hästen
Kommentera

Sv: Timrå IK - IK Vita Hästen 2016-10-15
El Maco: Handpass om jag inte uppfattade det fel. Solklart i min bok (som inte nödvändigtvis överensstämmer med regelboken), hästen framför mål gör en tydlig handsrörelse åt sidan, från kroppen och sen rakar hästen framför mål in den
Kommentera

Sv: Timrå IK - IK Vita Hästen 2016-10-15
Olle:

Ja, absolut. Självklart starkt att kunna vinna fast man inte spelar bra. Men ska vi vara ett topplag så får det inte bli en vana. Finns oerhört mycket att förbättra från dagens match.
Kommentera

Sv: Timrå IK - IK Vita Hästen 2016-10-15
The great one:
Spelet övertygade inte, men ändå blev det 3 pinnar, det tackar vi för
Kommentera

Sv: Timrå IK - IK Vita Hästen 2016-10-15
The great one: Nu tycker jag att du är lite hård. Hur många klara målchanser hade hästen i tredje? Hur många skott släpper vi till? (6) Jag tycker tycker man gör ett mer gediget jobb i tredje och stänger ner hästen mycket bättre än tidigare. Sen att vi dansar på målsnöret i slutet, ja jag instämmer med Sputnik: bättre att vinna matcherna då man spelar skit än att torska dom (eller förlora poäng), det är ett styrkebesked.
Kommentera

Sv: Timrå IK - IK Vita Hästen 2016-10-15
Varför dömdes målet bort?
Kommentera

Sv: Timrå IK - IK Vita Hästen 2016-10-15
sargad: Dryga 96% på Ohre idag. Starkt brännvin dä. Måste få credda för det.
Kommentera

Sv: Timrå IK - IK Vita Hästen 2016-10-15
mikenomad: Bra pli på alla kusar idag alltså :-)
Du kan väl skänka någon miljon av vinsten till Nubben.
Kommentera

Sv: Timrå IK - IK Vita Hästen 2016-10-15
Skööööönt och vinna fast man är sämre än hästen idag men tre jäkligt viktiga poäng
Kommentera

Sv: Timrå IK - IK Vita Hästen 2016-10-15
Sputnik: Samtidigt så måste man ju vara nöjd med en vinst, skillnaden mot föregående säsonger är att vi lyckas hitta sätt att vinna tafatta matcher iställer för att förlora dom. Det bådar gott inför framtiden, att vi bygger upp en vinnarkultur.
Kommentera

Sv: Timrå IK - IK Vita Hästen 2016-10-15
Rytter: Roligaste kommentaren från en modoit.
Ever😝
Kommentera

Sv: Timrå IK - IK Vita Hästen 2016-10-15
Fortsätter vi spela som idag kommer vi rasa i tabellen. 19 skott på hela matchen säger allt.

Bara klacken får godkänt idag.
Kommentera


Sv: Timrå IK - IK Vita Hästen 2016-10-15
SMÅLAND:

Vad fan sa du att du gjorde med J20 idag??? ;-)
Kommentera

Sv: Timrå IK - IK Vita Hästen 2016-10-15
mikenomad: Ja visst är toppen och spelar man Bingolotto och sköt jag halsen på segerflarran.. 😄
Kommentera

Sv: Timrå IK - IK Vita Hästen 2016-10-15
Webmaster: Guds hand!!!
Spelet och farten en klass bättre än mot Löven men det vill till att det blir en klass till mot Västervik.
Kommentera

Sv: Timrå IK - IK Vita Hästen 2016-10-15
Sputnik: Men då är Mattsson tillbaka och han släpper som bekant inte in mål.
Man ser så tydligt att laget blir längre när han inte är med. Backarna är lite mer osäkra och därmed mindre benägna att följa med i anfallen.
Kommentera

Sv: Timrå IK - IK Vita Hästen 2016-10-15
Sputnik: Ja..jag var i Västervik och flöjta J-20 idag...
Kommentera

Sv: Timrå IK - IK Vita Hästen 2016-10-15
SMÅLAND: Obesegrade hemma och första trean med Ohre, gott så.
7 rätt på på det, summa sumarum en riktigt anständig lördag
Kommentera

1768463 · »