tjobba: Ja det är roligt med så många vinster hemma! Roligt med folk i hallen också! Men att vi bara har 5 poäng på 4a bortamatcher och ligger 10a i den tabellen känns oroväckande, tur det är tidigt in på säsongen!
Zambonin: Undra sa flundra om Mattsson är tillbaka på tisdag. Skulle vilja se vårt bästa lag matcha Västervik då. För i ärlighetens namn, Timrå uppträdde skitnödigare defensivt i går utan Mattsson där bak. Det blir en annan trygghet i spelet med vår vägg mellan stolparna. Inget ont om Ohre som spelat upp sig, men Mattssons utveckling i karriären skojar man inte bort.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer