1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1768149

Sv: Timrå IK - IK Vita Hästen 2016-10-15
{297}: Spelar man bp halva perioden så rinner gärna skotten iväg. Disciplinen känns så där.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - IK Vita Hästen 2016-10-15
Jåkkinen: samtidigt kan man räkna dom puckarna som Ohre lyckats suga in, på en hand. Lämnar man returer så får man press i försvarszon, då skjuts det också mer. Men utvisningarna är ju bedrövliga! Helt korrekta utvisningar men vad håller man på med? Snacka om att ge bort energi. Grymt besviken på första perioden (och på Börje). Och hur spelar man i PP? Dom måste ju ha förstått vid det här laget att Timrå har en variant där man går på flygande anfall istället för att ställa upp. Dumpa puckjäveln och börja jobba hårt istället!

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer